JAK ZACZĄĆ?

  • 01

    POZNAJ RYNEK APLIKACJI FITNESS

    Rynek aplikacji fitness rozwija się nieustannie i przewiduje się, że będzie kontynuował rozwój pod względem funkcji zdrowotnych i fitnessowych.

  • 02

    WYBÓR TYPU APLIKACJI FITNESS

    Aby stworzyć aplikację fitness, dobrze jest zrozumieć podstawy.

  • 03

    OKREŚLANIE ISTOTNYCH FUNKCJI APLIKACJI FITNESS

    Każda aplikacja fitness oferuje swoim użytkownikom przeróżne funkcje.

  • 04

    ZAWSZE MOŻESZ DODAĆ WIĘCEJ FUNKCJI DO APLIKACJI FITNESS

    Teraz, gdy podstawowe funkcje są już ustalone, ważne jest również, aby mieć więcej wyróżniających się funkcji.

  • 05

    WYBIERZ MODEL MONETYZACJI

    Aby zapewnić rentowność tworzonej aplikacji fitness, istnieje wiele sposobów na generowanie zysków.

  • 06

    NADZÓR NAD PROCESEM ROZWOJU

    Zatrudnij zespół profesjonalistów.

Jak zacząć?

POZNAJ RYNEK APLIKACJI FITNESS

Rynek aplikacji fitness rozwija się nieustannie i przewiduje się, że będzie kontynuował rozwój pod względem funkcji zdrowotnych i fitnessowych.
W badaniu opublikowanym w styczniu 2019 roku przez firmę Polaris Market Research przewiduje się, że do 2026 roku wartość rynku aplikacji fitness osiągnie 14,7 miliarda dolarów.
Według raportu Statista, przychody w sektorze fitness wyniosły aż 4 024,9 miliona dolarów tylko w roku 2021 i nadal rosną. Przewiduje się, że przychody będą rosnąć z roczną stopą wzrostu CAGR na poziomie 5,0% w latach 2019-2023, co doprowadzi do osiągnięcia wartości rynku w wysokości 20 499 milionów dolarów do 2023 roku.

Jak zacząć?

WYBÓR TYPU APLIKACJI FITNESS

Aby utworzyć aplikację fitness, warto najpierw zrozumieć podstawy. Przed podjęciem decyzji dotyczących funkcji, które zostaną uwzględnione w rozwoju aplikacji fitness, warto zapoznać się z istniejącymi aplikacjami dostępnymi na rynku. Można je podzielić na kategorie związane z unikalnymi potrzebami zdrowotnymi i fitnessowymi, takie jak:

  • Aplikacje dietetyczne i żywieniowe
    Ten rodzaj aplikacji działa jak tracker nawyków żywieniowych. Użytkownicy mogą rejestrować spożywane posiłki, a aplikacja pomaga śledzić ilość spożytych kalorii. Często można również zarejestrować spożycie wody. Przydatną funkcją tego rodzaju aplikacji może być skaner kodów kreskowych, który umożliwia uzyskanie informacji o wartości odżywczej produktów spożywczych
    Przykładowe aplikacje: MyFitnessPal, Waterlogged, Lose It!
  • Aplikacje do śledzenia aktywności
    Te aplikacje śledzą różne aktywności lub ćwiczenia wybrane przez użytkownika. Mogą być specjalnie zaprojektowane dla biegaczy, rowerzystów, pływaków itp. Rejestrują przebyty dystans, liczbę kroków lub pokonanych, a także kalorie spalone podczas aktywności.
    Przykładowe aplikacje: Strava, Nike Run Club, RunKeeper
  • Aplikacje treningowe
    Tworzenie własnej aplikacji treningowej może być świetnym pomysłem. Ten rodzaj aplikacji pełni funkcję osobistego trenera lub naśladuje siłownię lub studio ćwiczeń. Oferuje określoną rutynę treningową lub zestaw ćwiczeń fitness, niezależnie od tego, czy użytkownik chce zwiększyć masę mięśniową, czy po prostu schudnąć. Użytkownicy mogą wybrać obszar, na którym chcą się skupić, na przykład całe ciało, górną lub dolną część ciała, a nawet dostosować konkretny trening.

    Te aplikacje fitness promują sprawność fizyczną. Jeśli masz zamiar stworzyć własną aplikację z planem treningowym, skontaktuj się z nami, możemy i umiemy o tym rozmawiać!
Jak zacząć?

OKREŚLANIE ISTOTNYCH FUNKCJI APLIKACJI FITNESS

Każda aplikacja fitness oferuje swoim użytkownikom przeróżne funkcje. Poniżej przedstawiamy podstawowe kluczowe funkcje, które są wymagane w aplikacji fitness:

  • Rejestracja i logowanie
    Ta funkcja umożliwia użytkownikom utworzenie osobistego konta lub logowanie się za pomocą kont społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, Instagram lub adres e-mail.
  • Konto osobiste/profil użytkownika
    Posiadanie osobistego konta lub profilu użytkownika pozwala na gromadzenie bardziej szczegółowych informacji, takich jak cele fitness, wiek, płeć, waga i wzrost. Ta funkcja pomaga aplikacji dostarczyć bardziej efektywny i dostosowany plan treningowy, aby osiągnąć najlepsze wyniki.
  • Łączność z urządzeniami innych producentów
    Ważne jest, aby aplikacja fitness była kompatybilna z szerokim zakresem urządzeń śledzących. Współpraca z producentami zegarków fitnessowych i platform mobilnych umożliwia aplikacji gromadzenie i przechowywanie przydatnych informacji, takich jak tętno, spalone kalorie, rodzaj ćwiczeń oraz czas trwania i intensywność treningu fizycznego.
  • Śledzenie aktywności użytkownika
    Ta funkcja pomaga użytkownikom uzyskać bardziej precyzyjne wyniki podczas treningów. Możliwość śledzenia różnych aktywności pomaga w monitorowaniu postępów użytkowników w ich działaniach fitness.
  • Geolokalizacja
    Umożliwia użytkownikom tworzenie tras do chodzenia, biegania i jazdy na rowerze na świeżym powietrzu. Dzięki niej mogą również śledzić dystans podczas biegu lub jazdy na rowerze za pomocą mapy dostarczonej przez aplikację. Te informacje nie tylko są przydatne do celów monitorowania, ale także stanowią dodatkową motywację.
  • Powiadomienia i przypomnienia
    Ważne jest, aby użytkownicy otrzymywali powiadomienia i przypomnienia, które pomagają im osiągnąć swoje cele fitness. Jednak czas i częstotliwość tych powiadomień powinny być regulowane przez użytkowników.
Jak zacząć?

ZAWSZE MOŻESZ DODAĆ WIĘCEJ FUNKCJI DO APLIKACJI FITNESS

TTeraz, gdy podstawowe funkcje są już ustalone, ważne jest również, aby mieć więcej wyróżniających się funkcji, które odróżniają Cię od innych aplikacji fitness. Funkcje te pomogą przyciągnąć i zatrzymać użytkowników aplikacji.

Główne cechy właściwej aplikacji fitness:

  • Profil użytkownika
  • Integracja narzędzi do pomiaru tętna
  • Rozliczanie aktywności
  • Motywacyjne drzewo celów
  • Powiadomienia push
  • Integracja z sieciami społecznościowymi
  • Moduł komunikacji
  • Elementy gier
  • Filmy szkoleniowe
Jak zacząć?

WYBIERZ MODEL MONETYZACJI

Aby zapewnić rentowność tworzonej aplikacji fitness, istnieje wiele sposobów na generowanie zysków. Przyjrzyjmy się kilku modelom monetyzacji aplikacji:

  • Płatne aplikacje
    Użytkownicy muszą najpierw zakupić aplikację fitness, aby z niej skorzystać. Można zastosować strategię bezpłatnego okresu próbnego, który pozwoli użytkownikom doświadczyć wartości aplikacji. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że po tym okresie zdecydują się zapłacić za aplikację lub wykupią subskrypcję, aby kontynuować korzystanie z jej funkcji.
  • Zakupy w aplikacji
    Jeśli zdecydujesz się na bezpłatną aplikację fitness, nadal możesz generować dochód, zachęcając użytkowników do dokonywania zakupów w aplikacji. Możesz oferować zaawansowane ustawienia funkcji lub treści premium, do których dostęp jest możliwy tylko po zakupie określonych funkcji.
  • Reklamy
    Inne firmy z branży fitness mogą być zainteresowane współpracą i prowadzeniem kampanii reklamowych w Twojej aplikacji. Możesz pobierać prowizję od kosztu za wyświetlenie lub kliknięcie reklamy.
  • Darmowe aplikacje
    Możesz udostępnić podstawowe funkcje aplikacji fitness za darmo i dać użytkownikom możliwość płacenia za treści premium. W ten sposób użytkownicy będą zachęcani do zakupu funkcji premium, które pomogą im osiągnąć lepsze wyniki w dziedzinie fitness.
Jak zacząć?

NADZÓR NAD PROCESEM ROZWOJU

Zatrudnij zespół profesjonalistów

Najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług doświadczonego zespołu, który ma pozytywne opinie i rekomendacje od poprzednich klientów. Taki zespół pomoże stworzyć aplikację o doskonałej wydajności i skutecznie rozwiązać wszelkie problemy w procesie rozwoju.Jak przebiega rozwój aplikacji?

Po podjęciu decyzji dotyczącej rodzaju aplikacji fitness, nadszedł czas, aby rozpocząć proces tworzenia spersonalizowanego oprogramowania.

Faza wstępna to etap, w którym określasz zakres prac, współpracujesz z zespołem nad opracowaniem mapy drogowej projektu i planujesz dostępne zasoby z ustalonym budżetem.
Dokumentacja techniczna i projektowanie. Analitycy biznesowi i projektanci przygotowują szczegółowe specyfikacje techniczne produktu, opierając się na wymaganiach dotyczących aplikacji, takich jak przypadki użycia, platformy, historie użytkowników, szkice, podstawowy projekt i prototyp aplikacji fitness.
Tworzenie aplikacji. Wdrożenie aplikacji fitness zarówno dla użytkowników Androida, jak i iOS wymaga współpracy z programistami specjalizującymi się w tworzeniu aplikacji mobilnych dla tych systemów operacyjnych.
Zapewnienie jakości odbywa się poprzez przeprowadzenie testów i eliminowanie błędów. Testy są przeprowadzane na różnych urządzeniach, aby sprawdzić działanie aplikacji i upewnić się, że wszystkie funkcje działają zgodnie z oczekiwaniami.
Warto pamiętać, że dział biznesowy i zespół deweloperski powinny współpracować, rozpoczynając od zdefiniowania wymagań, mapowania drogi, opracowania interfejsu użytkownika (UI/UX), programowania front-endu i back-endu, przeprowadzenia testów jakościowych, aż po wdrożenie aplikacji i świadczenie wsparcia.

O nas

Nasz zespół

Monotix to zgrany zespół specjalistów IT tworzących wysokiej jakości softwarehouse. Współpracujemy ze sobą od 2012 roku stworzywszy w międzyczasie wiele aplikacji mobilnych, kilka platform webowych, kilkadziesiąt stron www, systemy CRM i ERP. Ostatnimi czasy specjalizujemy się w aplikacjach mobilnych oraz rozwiązaniach „szytych na miarę”. Więcej o nich w sekcji Portfolio

Codziennie tworzymy oprogramowanie, które rozwiązuje potrzeby użytkowników. Rozwijamy się, czytamy i doszkalamy każdego dnia. Każda linijka kodu jest pisana z precyzją oraz z dbałością o czystość kodu. Aplikacje przez nas tworzone są napisane w taki sposób, żeby inni programiści mogli z powodzeniem je z czasem rozwijać i poszerzać o inne funkcjonalności.

Bądźmy w kontakcie

Kontakt z FitnessApps

Mamy ponad 10 letnie doświadczenie w programowaniu, zęby zjedliśmy na pisaniu systemów CRM, ERP, CMS. Jesteśmy świetni jeśli chodzi o zarówno backend jak i frontend. Współpracujemy z najlepszymi grafikami i graficzkami komputerowymi. Jednak ostatnio specjalizujemy się w aplikacjach dla branży fitness.

Mamy ciekawe pomysły, lubimy ze sobą pracować, dotrzymujemy terminów, razem możemy zrobić fajne projekty.

Nasz Email

Biuro : hello@monotix.com